Opcije podrške i održavanja IT sistema za poslovne korisnike - ProComp doo

Opcije podrške i održavanja IT sistema za poslovne korisnike

Naša usluga podrške poslovnim korisnicima dostupna je jednokratno (po pojedinačnom problemu - "on call") ili pretplatom na našu uslugu podrške (mjesečni paušal). Pretplata na našu uslugu omogućava Vam da se bezbrižno fokusirate na svoj posao, a mi preuzimamo odgovornost i brigu za nesmetano funkcioniranje Vašeg informatičkog sistema.

RJEŠAVANJE PROBLEMA PO PRIJAVI

(bez ugovornog održavanja)

  • Terenska intervencija
  • Udaljena podrška
  • Telefonska podrška

Idealno rješenje za mikro firme ili one koji nemaju potrebe za čestom IT podrškom.

Isto tako možemo Vam trenutno pomoći ukoliko je Vaš trenutni IT sektor prebukiran zahtjevima korisnika ili nedostupan.

AKTIVNA PODRŠKA I ODRŽAVANJE

(ugovorno održavanje)

  • Terenska intervencija
  • Udaljena podrška
  • Telefonska podrška

Cjelokupno rješenje gdje se u potpunosti brinemo za Vaš sistem ili samo jedan dio sistema.

Najćešće namjenjeno firmama gdje je potrebno nadzirati i ažurirati servise na mjesečnoj osnovi (računari, serveri, aplikacije, sistemi za arhiviranje i backup podataka, email servisi).

Tu pristupamo individualno - prema potrebama klijenta nudimo najbolju opciju održavanja.

Cijena za ovaj vid održavanja na mjesečnoj osnovi ovisi o broju računara i drugih uređaja koje je potrebno održavati kako bi vaš sistem bio u funkciji (serveri, routeri, printeri itd).

IT Podrška

Šta sve ulazi u održavanje:

  • preventivno održavanje (pregled stanja sistema radi minimiziranja kvara IT opreme)
  • održavanje Microsoft klijentskih (Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8) i serverskih (Windows 2003, Windows SMB, 2008, 2012) operativnih sistema
  • održavanje, instalacija i konfigurisanje servera, klijentskih računara, monitora te mrežne opreme (switch, router)
  • redovno praćenje putem VPN kontrole servera, serverskih servisa, logova, rad diskovnog podsistema, rad RAID kontrolera, application, security te system logova radi minimiziranja kvarova, sprečavanje istih te pravovremene intervencije u slučaju potrebe zamjene neispravnih dijelova
  • nadogradnja service packovima, mjesečne softverske nadogradnje...
  • podrška u bankarskom sustavu (instaliranje bankarskih USB stikova, tokena, jave, podešavanje IE-a, konfiguracija sustava za e-poreznu i slično)
  • instalacija i konfiguracija printera
  • instalacija i ugradnja hardvera, njihova instalacija i konfiguiranje
  • instalacija i konfiguracija virtualnih servera i klijenata (Hyper-V, VMware, Oracle)
  • sigurnosna održavanja (antivirus, antispyware, firewall, security update)
  • savjetovanje za novi hardver ili druga rješenja koja omogućuju kvalitetniji rad cjelokupnog IT sustava
  • backup podataka
  • konfiguracija vaših email adresa, održavanje vaših mail & web servera
  • nabava IT opreme po povlaštenim cijenama
  • neograničenu terensku intervenciju
  • neograničenu telefonsku podršku
  • neograničenu udaljenu podršku (kontrolu)
  • podrška 0 - 24h, 7 dana u sedmici


I to nije sve!

IT Podrška

Uz podršku partnera nudimo usluge dijagnostike i hardverskog popravka informatičke opreme i uređaja.

Posebno izdvajamo servis laptopa, desktop računara i servera, monitora, mobitela, tableta, LCD projektora, POS sistema, jedinica za napajanje te servis laserskih printera.

Uz podršku, tj. rješavanje problema po prijavi, kod svih naših stalnih klijenata naglasak smo stavili i na aktivan pristup. Naši stručnjaci učiniti će sve kako bi spriječili nastanak mogućih problema i na taj način Vama uštedjeli vrijeme i novac.

Kontaktirajte nas na jedan od sljedeći načina:

web: http://podrska.procomp.ba
(na ovoj adresi imate i live chat podršku, putem koje možete direktno kontaktirati naše administratore, a oni vam mogu pružiti pomoć iz naše kancelarije putem telefona ili pristupiti vašem računaru putem interneta i riješiti problem)
email: [email protected]
tel: 032/221-654
mob: 061230766

podrska